σηματα αυτοκινητων τιμεσ
διπλωμα αυτοκινητου εξετασεις
ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
    βιβλιο σηματων οδηγησησ  καταναλωση αλκοολ και οδηγηση
τεστ σηματα αυτοκινητων
τεστ κοκ αυτοκινητου    -  
    
sinjalet e makines
μαθηματα οδηγησης θεωρια
    
online test driving
    
τεστ κοκ σηματα
σιματα οδικισ κικλοφοριασ τεστ
διπλωμα οδηγησησ τιμεσ
drive test greece    -  
    
σηματα οδηγησησ βιβλιο
βιβλιο οδηγησης αυτοκινητου
test σηματα αυτοκινητου
    
τεστ σηματα οδηγησης
    
σηματα αυτοκινητων τιμεσ
Χρησιμοποιώντας τα φρένα σας.

Πολλοί μοτοσυκλετιστές φοβούνται να χρησιμοποιήσουν το μπροστινό φρένο τους. Αυτό αποτελεί συνήθως τραυματική εμπειρία που προέρχεται από τη χρήση του ποδηλάτου. Αντίθετα στη μοτοσυκλέτα χρησιμοποιούνται κανονικά και τα δύο φρένα.

Το μπροστινό φρένο είναι το ισχυρότερο και βέβαια το σημαντικότερο για την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας.
Για να φρενάρετε αποτελεσματικά σε στεγνό δρόμο, χρησιμοποιείτε το μπροστινό φρένο κατά ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, πριν να χρησιμοποιήσετε το πίσω φρένο και εφαρμόζετε μεγαλύτερη πίεση στο μπροστινό φρένο.
Η εφαρμογή μεγαλύτερης πιέσεως στο μπροστινό φρένο εξασφαλίζει αποτελεσματικότερο φρενάρισμα γιατί:

  • Κατά το φρενάρισμα το βάρος της μοτοσυκλέτας με τον αναβάτη μετακινείται προς τα εμπρός.
  • Το μπροστινό λάστιχο πιέζεται περισσότερο από το μετακινούμενο βάρος και αυτό προκαλεί καλύτερη πρόσφυση.
  • Σε βροχερό καιρό πρέπει να μοιράζεται ισοδύναμα η πίεση στα δύο φρένα.
  • Η χρήση του ενός φρένου έχει ως αποτέλεσμα τη διάνυση μεγαλύτερης αποστάσεως για την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας.
  • Στις χαμηλές όμως ταχύτητες, η χρήση του πίσω φρένου προκαλεί ομαλότερη επιβράδυνση.

Πότε φρενάρετε;

Πάντα να φροντίζετε κατά την πορεία σας, να αποφεύγετε το φρενάρισμα, εφόσον αυτό είναι δυνατό. Άλλωστε, πάντα μια βαθμιαία, αργή πίεση στα φρένα, είναι προτιμότερη από το βεβιασμένο και απότομο φρενάρισμα της τελευταίας στιγμής.
Κατά το φρενάρισμα πρέπει να ακολουθείτε κατά βάση τους εξής απλούς κανόνες:

  • Φρενάρετε όταν η μοτοσυκλέτα σας είναι σε όρθια στάση και κινείται σε ευθεία.
  • Φρενάρετε εγκαίρως.
Επίσης προσαρμόζετε την πίεση στα φρένα ανάλογα με την επιφάνεια του οδοστρώματος και τις καιρικές συνθήκες.

Φρενάροντας στη στροφή.

Να αποφεύγετε να φρενάρετε επάνω στη στροφή. Το αποτέλεσμα ενός τέτοιου φρεναρίσματος είναι:

  • Το βάρος σας να μετακινηθεί ακόμη πιο μπροστά.
  • Η μοτοσυκλέτα και ο αναβάτης να γίνουν ακόμη πιο ασταθείς.
  • Τα ελαστικά σας να χάσουν την πρόσφυσή τους με την επιφάνεια του δρόμου.

Χρησιμοποιώντας το κιβώτιο ταχυτήτων.

Για να αλλάξετε σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε για να ανεβάσετε, ή να κατεβάσετε, οφείλετε να εξοικειωθείτε με το συγχρονισμό «γκαζιού»- συμπλέκτη-μοχλού ταχυτήτων.
Αυξάνετε τη σχέση (βάζετε μεγαλύτερη ταχύτητα), όταν η μοτοσυκλέτα έχει αποκτήσει την κατάλληλη για τη σχέση αυτή ταχύτητα κινήσεως. Η ακολουθία των ενεργειών σας είναι:

  • Κλείνετε το «γκάζι» και συγχρόνως πιέζετε το συμπλέκτη.
  • Σηκώνετε με την άκρη του αριστερού ποδιού σας τον ποδομοχλό επιλέγοντας την επόμενη σχέση, και τον αφήνετε να επιστρέψει στη θέση του.
  • Αφήνετε το χειρομοχλό του συμπλέκτη να επιστρέψει ομαλά στη θέση του και συγχρόνως ανοίγετε το «γκάζι» προοδευτικά.
Επαναλαμβάνετε τις ίδιες κινήσεις κάθε φορά που θέλετε να επιλέξετε μεγαλύτερη σχέση. Ταξιδεύετε πάντα με τη μεγαλύτερη και καταλληλότερη σχέση στο κιβώτιο για να έχετε οικονομία καυσίμων και μείωση των φθορών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε όλα αυτά τα χρόνια. Θα χαρούμε να μάθουμε από τις παρατηρήσεις σας.

...
Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την αποστολή του email, παρακαλούμε προσπαθηστε ξανα!
Το μήνυμά σας στάλθηκε με επιτυχία. Ευχαριστούμε!
Αποστολη
color selector
κοκ σηματα οδικησ κυκλοφοριασ test drive app
υπολογισμος ταχυτητας απο φρεναρισμα εξετασεισ πει φορτηγου
σήμα αυτοκινήτου εξετασεισ για διπλωμα οδηγησησ
σηματα κοκ προτεραιοτητα σηματα οδικης κυκλοφοριας τεστ